Followers

Wednesday, February 3, 2010

len kali kasi ar warning dulu...seng....

setelah seharian aku berlelah, ke hulu ke hilir dgn buku2 yg bnyk dan berat, ingtkan bila balik umah, rehat kejap then mandi dpt la ilangkan segala penat aku...tpi dukacitanya dimaklumkan, air xde...wth....aku nak jerit sekarang...ooppss org tgah azan.................................................................................................................................okay, dh abes dah azan....aaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh.....tidakkkkkkkk....aku nk mandi paki ape....geramnye...nk tutup air pun bg r warning dulu...sengal la dorg nie...sesuka hati jer....sabar2 tsya....x bek marah2...huhu...aku nak mandi la weh........org mane yg wat kije x retoi nk bgtau dulu tu...memg minta kasut tol la....eeee geram giler.....ampeh sgt2..........

menambah perisa kegeraman aku, my housemate aku yg sorg nie...membebel lak kat aku...aku nie dh la pantang dgr org membebel....eeee....geramnya...nseblah kalo die baca...aku taktau...hahahah

No comments: