Followers

Friday, February 5, 2010

TRIP TO JITRA...kuang33

Today, after class, after lunch, I went to JITRA with Aadila, Nadya and Marina....here a few pic of us....

the pic of me before went to JITRA....gemuk x aku?????


hurm, masa tgah relax2 lam keta A'A, (a'a yg drive so aku rilek je la kt belakang hehe)..tiba2 aku nmpak satu bus...npak pelik gile..upenye itulah bus UUM...aku sempat snap pic bus tu...tpi x jelas tulisan kat bus tu...


dri pndangan depan..hehe...sempat lgi lmbai2 pakcik bus tu....hye pkcik...


aku pun taktau nape tetiba je aku amek pic nie....maybe sebb nk unjuk jalan pegi JITRA kot...nmpak x???clear kan??hehe...JITRA, wait for mee...haha


Inilah die tiga dara pingitan....aadila, nadya and marina...sape nak cepat cop...hehe..B4 nek lift, sempt lgi posing kt depan pintu....tpi pintu nie x terbukak2 pun...yg bukaknye pintu sebelah....then, pegi kedai spec amek cermin mata A'A...kendian, pergi usha2 beg jap...

nie beg idaman Marina....hehehe dah lama ngidam beg nie, tpi bru dpt arini...muka bahagia gila...hehehe

sempat snap satu pic agi b4 gerak.... muka2 gadis cumell..haha

mula2 pergi guardian kt lam JITRA MALL...kemudian, disebbkan kecik sgt guardin tu, then kitorg pergi WATSONS...besar....hehe... lapar pulak...makan time...jeng2..prut aku jerit nama PIZZA tpi last2 klitorg gi KFC...PIZZA lambt...x syok...hehe






muka2 yg memg sgt lapar.....smpt lagi posing tapi even perot dh nyanyi lagu...



jom makan....hehehe uitss....baca doa dulu...bismillahhirrhmanirrahim...oit, marina, ang x baca doa ek....cubit kang...hehehe...alamak nadya control cun...hehehe...aku dh lapar gile, memg terus telan je...dah x ingt dah org len...a'a, sila makan dgn sopan ye....tiru mcm nadya...hehe

eh2...ade org bawak buku...wat nota...weh, org pegi KFC mkn la...bukn bc buku...hehehe...xpe2...contoh pelajar pintar...(nota ang dah siap kan..hehehhe)...


dah la tu Marina...org dh mgun dah...nk duduk lagi kt situ...lapaq lagi ka...nanti kita pi len naa...


RD355...inilah kereta yg berjasa kepada kami...maceh A'a...ti aku byr duit minyak ang eh...hehe tadi ang balik awal sgt, x sempat nk ckp...hehehe....

ini ialah budak2 yg bukak gerai tepi jalan...ntah sape2 taah...sebok sgt kaco kitorg posibg amek gmbr....aku pun amek la gmbr die jugak...curi2 tapi...hahaha padan muka dh masuk lam blog aku...femes la ko kejap eh adek...(erm bukn tua dari aku ke?????)

in the end....dah balik dah...gudbye JITRA...ti aku mai len...hahaha...ni Dr. Rozmey Body Shop...for beauty and slimming ape tah...aku pun x ingt bcos bc sekali lalu je....hurm, 1st time aku dgr pasal tempat nie...sape nk cntik and kurus langsing tu mai la sini...tmpat die kt depan KFC JITRA.......lai lai lai....

No comments: