Followers

Monday, March 7, 2011

Merajuk.....

Before ada entry macam sakit hati kan? Yea, memang sakit hati. Tapi dah okay dah semalam.

Semalam marah camni!!!


pastu okay camni dah!

Aku ada seorang kawan lelaki. Yang asyik ajak gaduh. Mengalahkan pakwe makwe. Dekat dia lah aku marah semalam tuh. 

Masing-masing kenal diri masing-masing. Dia ada awek, and dia tahu aku ada BF (dulu). Kami kawan macam kawan-kawan lain tapi ada sikit lain sebab kami rajin gaduh. Gaduh bukan sikit-sikit. Gaduh besar-besar. Siap boleh main remove-remove from FB, delete phone number, maki-maki bagai. 

Semalam pun gaduh lagi. And boleh pulak dia marah-marah for what reason aku tak tawu. Perangai aku pulak selagi aku boleh sabar aku sabar, but semalam aku pun emo, dia pulak sengaja tambah minyak, memang dapat la. Mulut aku ni memang tak berhenti mencarut. Rasa lah. Sampai cakap nak benci each other. Fine. Okay. Deal. 

But, its just kata-kata. Aku call, jawab jugak. Tapi, tone suara dia garang. Aku pun sama garang. And then he's okay.

Rupanya macam tu kena layan dia. Bila aku buat lembut-lembut, menjadi-jadi ngadanya. 

Tapi, tak la semua lelaki macam ni kan? Depends on lelaki tu jugak. Kalau jenis lembut, lembut lah kita layan, kalau kasar, kasar lah layan. Ha ha ha. Cuma jangan jadi lelaki yang cepat touching. Yes, you guys ada perasaan. I know. Tapi tak payah la lembik sangat. Baru cakap sikit, nak touching sampai 2 minggu. Owh, bosan okay. Tak cool langsung. Kalau orang macam ni bukan jenis aku lah. Sebab for me, lelaki kena cool. Boleh nak merajuk but few days dah la. 2 or 3 days accepted lagi. Kalau 2 3 weeks, wak lu lah kan! 

kalau baby, memang comel bila merajuk..

tapi kalau 'a man', buruk okay!! pixca kecik sudah. buruk kalo besar

Bagi aku, lelaki tak boleh merajuk lama-lama. Tak syok lah. Kalau dapat GF kaki pujuk, its okay. But kalau dapat GF macam aku, kasar-kasar ni, memang lantak lah kan. Huh, aku pernah try pujuk orang, lawak dowh. Ha ha ha. 








No comments: