Followers

Monday, March 14, 2011

Sunyi...

Sunyi. Itu yang aku rasa sejak lama dulu. Dulu, ada 'KANDA'. Sekarang, tiada sesiapa. Mak and ayah, jauh di mata. Tapi, kalau balik rumah pun still rasa sunyi.

Hilangnya 'KANDA' diganti dengan IWAN. Owh, bersama dia memang menghilangkan rasa sepi, tapi cuma sekejap. Rasa itu datang bila tak mesej, tak call. Plus, IWAN tak suka call GF. Satu sikap yang akan buat mana-mana perempuan jadik bengang, okay? Then, ada pulak yang cuba tarik perhatian. Hurm, its almost a year kenal dia. Lagi lama dari kenal IWAN actually. Sebab since aku break nan KANDA sampailah aku break dengan IWAN, dia ada. Ha ha ha. But, nothing special sangat pasal kami. Kawan dalam erti kata apa pun tak tau. Bergaduh memang tak payah cakap. Selalu. Sangat. Always.

Dia datang hilangkan sunyi aku, tapi biasalah. Manusia bila lama-lama akan ada rasa bosan plus kita tahu yang kita ni actually dah tak larat nak layan segala cinta monyet bagai. Ha ha ha. 23 tahun still monyet-monyet lagi? Sangat tak masuk akal, okay?

Plus, dia ada GF, comel punya. Takkan lah nak pi kacau. Pelempang nak? Memang tak payah mintak terus dapat je. Aduyai. Sunyi datang lagi.

Sunyi. Sunyi. Sunyi. Mana lah budak-budak yang selalu duk bising kat telinga aku ni? Dah tenggelam lam Tsunami ke?








p/s: huh, teringin nak jadi cam darjah 6 dulu..

No comments: