Followers

Thursday, March 24, 2011

Happy Birthday Sayangs...




Happy birthday to you, 
Happy birthday to you,
Happy birthday to you, 
Happy birthday to you.

Hope semua sayang-sayang saya, BOY, JULIA and LIENA happy selalu, sihat selalu, ceria selalu. Saya sayang awak semua. 

Tak ketinggalan untuk cik MIERA. Saya sayang awak juga. Tapi kalau tak dimention nama banyak-banyak kali maaf lah ye. Priority untuk birthday boy and gurls. He he he. 

Setiap hari bertemankan korang di FB sangat menyeronokkan dan menghiburkan saya. He he he. Kadang-kadang bila FB, saya sedih, tapi bila tengok pixca korang-korang, saya rasa terhibur. And korang sangat suka buat lawak.

Boy dengan gaya bersahaja. Komen macam tak ada feeling, and saya kat sini gelak sorang-sorang. Liena dengan manja sebagai seorang adik. Julia sebagai kakak buat Liena and adik yang memahami buat saya. Miera, selalu jadi tempat saya lepas geram. Ha ha ha sorry sayang. Ha ha ha. 

To my birthday boy and gurls, harap korang takkan lupakan akak sampai bila-bila. Akak even tak pernah jumpa korang, akak sayang korang. He he he. 

And sorry ya, tak dapat nak kasi hadiah. Pejabat post tiap-tiap hari tutup and hujan pun setiap hari. So tak dapat nak pegi beli hadiah. Ha ha ha. 

~LOVE YOU ALL ALWAYS DEAR~

mon-mon saya yang nakal..(boy)


mok saya yang tabby..(Julia)


manje saya yang comel..(Liena)




p/s: Miera, tunggu birthday awak ye. Hek hek hek.

1 comment:

putry amiera said...

heheheh . even befday sye lmbat ag , akak ingt kan . ngeee . thnkx :). syg sume nyee :)