Followers

Thursday, September 18, 2014

Older Posts

Assalamualaikum. 

Pagi ni, masuk ofis, on pc, belek blog gosip, belek blog sendiri. Scroll post lama. Saja nak tengok apa yang aku tulis tahun-tahun sudah. 

Belek punya belek, terjumpa pasal pakwe lama. Adeh. Masih dalam simpanan ke? Aku ingat aku dah buang habis dah. Masih ada lagi sisa yang tertinggal. Bukan maksud aku pun nak simpan semua tu. Kalau boleh tak nak la simpan lagi. Nanti kalau dibaca suami, tak ke naya saya. Hehehe. Walaupun aku tahu suami aku sangat open orangnya. Tak kisah apa pun kisah silam aku. Terima buruk baik aku. 

Padahal kalau aku, cemburu tahap gila kalau sebut pasal awek lama dia. Ha ha ha. Tapi, suami buat derk je lah kalau aku cemburu pun. Sebab dia tahu kalau dia layan je, aku naik tocang. 


Okbai. Nak mengemas kini blog ni. Teruk sangat dah. Walaupun blog ni dah macam diari aku je, sebab ye la mana siapa baca sangat pun kan. Its totally a personal blog. Ha ha ha. Actually, aku nak menulis dalam buku, but I do feel malas nak pegang pen. Aku rasa lebih rajin untuk tekan-tekan keyboard ni. Itu yang boleh ada blog ni. Takkan nak tulis dalam FB pepanjang gini. Mengamuk member-member ha. Nanti Mark Zukenberg tu confuse pulak, ni FB ke blog ke. Hi hi hi. 

Okbai. 

No comments: