Followers

Thursday, April 22, 2010

4 more papers to go......

Feeling like..waahh, dah lama aku tak bukak blog...and jalan-jalan kat blog orang...tapi ada je masa untuk aku bukak hotel kat FB kan...hahaha....

My final exam dah start dah hari ini...start dengan 2 paper reading yang memang sangat-sangat membunuh...plus plus soalan untuk paper Ethic....hey, soalan sem lepas senang, nape sem ni susah..tak aci btoll....itu lah yang aku rasa nak marah sangat...pening aku cari ayat nak merapu meraban merepek sume kata dalam paper tu....pusing tengik orang sebelah kiri, hurm...khusyuknye mamat nie tulis....nak tengok, tak nampak...tulisan halus-halus...hahaha bukan niat untuk meniru ye....kemudian usha la die kejap...memang kepala tak angkat langsung...heh, tak sakit tengkuk ke bro??....then pusing tengok sebelah kanan pulak....aduyai ensem jugak budak ni...hahaha tapi macam diploma je..sebab die amek paper economy...baru nak usha tapi amek paper len pulak...aishh.....tengok orang depan, kepala pun tak dongak2 jugak...haha last-last aku tengok fareez...setentang dengan aku...okay, ade jugak nampak dia termenung..pikir jawapan ke bpikir bantal ke pikir makan ke entah lah...and not only him lah aku tengok...busan...aku tengok la semua orang yang ade lam dewan tu...tapi takdelah sampai pusing 360 darjah....hehehe...

My last titik is the time where we need to stop writing...fuhh...naseb baek sempat...kalo tak menggelabah jugak la....tapi tadi time macam tak cukup je nak jawab semua 5 soalan....bagi masa 3 jam with the soalan membunuh-membunuh...mana cukup beb....

terasa lega bila 2 paper dah settle...4 more papers to go....gambate kudasai...and the killer paper for me will be the FAR 400....huisshhhh....I dont know lah why aku tak bole nak paham paper tu...My lecturer yang ajar tu bagos but, maybe aku takde jodoh dengan akaun ni...haha...we will see what will happen on 25th ni....the paper will be that petang.....hurm....

1 comment:

aienzunnur said...

anda dapt award.sila ke blog sy