Followers

Tuesday, April 13, 2010

manusia yang tak reti2 nak faham orang....

Kenapa ye ada orang yang tak reti nak faham ape orang laen cakap...geram aku...konon macam bagos sangat..dah tu mesej dalam bahasa inggeris..ingat aku tak tau kot apa yang die cakap tu...hey, pleaselah...aku pun belajar BI kot...ingat die sorang je....

tapi nak cakap sekang, aku cakap pasal sorang laki nie....he dont understand when i said, make ur gurl feel free, not free the gurl...bongok tak bertempat...nak sangat kongkong gurfren...marah bila girlfren tu kena gosip dengan orang laen...eh, terima kenyataan lah ur gurl tu banyak peminat..ramai yang suka...lagipun semua yang dia duk dengar tu GossiP semata-mata...kalo betul the gurl suka lelaki laen, dah lama dah putus...ini tak pun...the gurl still with the bongok guy yg cemburu tak percaya gurlfren sendiri..payah lah kalo tak percaya diri gurlfren sendiri...kalo tak nak orang gossip-gossip ke ape ke ha, bawak ur gurl masok utan duduk dengan monyet and spesis ungka yang ada kat sana....kalo beruk-beruk ngorat jangan tanya kenapa...

Haish, aku ni tetiba rasa yang lelaki macam tu pun ada dalam dunia ni...ni mesti kes tak percaya diri sendiri..tak yakin kasih sayang yang gurl tu bagi...lagipun bagi aku, GOSSIP2-gossip lam dunia nie, yang jadi kat awek dia tu normal la....seket-seket nak melenting...

hey, lu memang tak layak jadi artis la bro...baru kene seket, dah gelabah cicak..cicak putus ekor pon tak gelabah camni..WTH lah....

And then tetiba die nak kona2 masuk pasal aku pulak...hey at the first aku cakap in general je...dah tu nak terasa lebih-lebih, memang aku tujukan terus la kat dia...sengal tak bertempat...normal kot orang cantik-cantik lawa-lawa ni kena gossip...pastu cakap nape tak gosipkan aku? die kata sebab aku termasok lam orang-orang yang hodoh....haaah...memang pon aku nie hodoh, sedar diri...tapi kot ye pon takkan la orang-ornag, kawan-kawan aku ni nk gosip sal aku kat WALL dia...boleh pikir tak???dia taktau sbb dia bukan dalam fren list aku...camtu lah kalo cakap tak pakai otak pakai lutut je....len kali aku nak pegi menyemak kat wall dia pulak...nak sangat....hambek....

Ni sorang lagi termasuk dalam senarai orang-orang yang tak reti menghargai ciptaan Allah...cakap orang hodoh tak lawa...hey brader, cermin urself lah..berlagak nak mampos......sehodoh-hodoh aku lam dunia nie, aku lagi cantik, 100 kali lawa dari perangai ko yang busuk tu....haish, camne lah the gurl layan boyfren die yang cm x bertamadun nie..padahal belajar tu tinggi...

Hurm......abes pahal aku tau,...marah-marah kat budak tak paam bahasa melayu nie..nak suh aku cakap bahasa jerman kot....erm lupa lak, die tawu bahasa inggeris je....


pergi bunuh diri or duduk lam utan kalo taknak bersosial.....seng