Followers

Friday, April 9, 2010

salah ke kalo aku gurau??huhu

Hidup dah jadi agak aman selepas habis test pagi tadi....last test yer....but theres still 1 more quiz next week....aduyai..malasnye....ikutkan hati taknak ape-ape dah next week...nak focus kat BEL je..tapi, nak buat macam mana...student tetap student...especially student accounting...sampai hari terakhir kuliah, kelas maseh banyak lagi....kenapa ye??course laen nampak sangat rilex dan bahagia...kami sengsara....hahaha

This week budak-budak rumah semua balik kampung halaman...tinggal aku, paah, and nadya je...and aadila...sangat busan duduk di sini bila weekend...kije banyak tapi tak nak buat...malas...saya sakit otak sebab buat test pagi tadi...baahahaha....semalam aku tidor lambat...around 4.30 a.m.....bukan nya study bagai nak gila, tapi berfacebook, bermyspace macam orang gila adalah...jangan tiru macam saya...haha....bila bukak buku, mata otomatik jadi macam orang cina.....sepet je...itu tandanya mengantuk...okay, online sekejap....dah okay, sambung lah study...kemudian tidor...magicnya, aku leh bangun kol 6.30 pagi...percaya tak...hahaha...

Esok mak aku nak datang rumah...tapi rumah bersepah malas nak kemas....well, xda masa nak buat...tapi malam ni insyaAllah kemas lah rumah nie...takot sok mak datang bebel je...mati aku....hahaha.....

Tadi, chatting sekejap dengan my dear kanda...haha....niat nak bergurau dengan dia, tapi aku di marah pulak...tak pe lah...maybe sebab die baru bangun tido kot....marahlah kanda...haha moody nye semacam je..padahal aku yang bulan warna merah....pelik kan???inilah orang panggil chemistry...hahaha...well, kalo kawen nan dia nak dia muntah-muntah, sakit kepala, pening-pening...hehehe then I'll love him sooooo much.....hahahaha....tapi sekarang pun dah suka sangat kat dia...peace....:)....haha....

Entah lah apa yang aku bebel nie...niat aku nak tulis benda laen, tapi terlupa pulak...okay, nex time lah...ini aku tulis benda yang takde kaitan dengan apa yang aku pikir....hehehe....

huahuaahuaaaaahahahahaha..................

No comments: