Followers

Thursday, July 7, 2011

Perempuan psiko + sewel

Aku dua tiga hari ni memang tak tenang. Bangun pagi, ada dia, tengok tengah hari ada dia, nak tidur pun ada dia. Sangat menganggu aku. Gila.

Macam ni cerita. Ada seorang perempuan mengaku GF BF aku sekarang ni. Lepas tu menyumpah aku macam-macam. Sakit hati gila. Rasa nak gi jumpa dia, bagi dia makan kasut, baru dia tau aku ni sapa.

Umur setahun jagung, mulut lancang gila bercakap. Nak mengajar agama kat aku, padahal diri sendiri tak terajar. Lepas tu, kacau kawan aku pulak. Memang dia dapat la bala bila kacau member aku. Padan muka.

Masalah kat sini, perempuan yang mesej aku tu bukannya perempuan yang mengaku GF tu, tapi adik sepupu dia. Umur baru 20 tahun, sebuk nak ajar pasal dunia kat aku. Tolonglah. Mencari masalah betul lah.

Sakit hati. Geram. Marah.

1 comment:

Lemonedicemix said...

kasi makan kasut goreng tepung jew baru die tahu nikmat nyer mempunyai gigi n mulut.... ape pon chill oke..?? bak kate artis cm saye nie la kan, xyh layan publisiti2 murahan sprti itu...hehehe..