Followers

Tuesday, July 12, 2011

Sayang tunggu.....

Hari Ahad. 
10th July 2011.

Kedua kali ber'dating' dengan Ahmad Huzair Awang Dollah. Sangat rindu momen-momen manis dengan dia. Paling best bila ada drama. We were good at making drama jugak rupanya. Itulah cinta. Tanpa drama, tiada cinta. Kan?? Kan baby? Kan sayang? Kan?? He he he.

Kami sungguh-sungguh menghabiskan masa bersama. Sebab selama 6 bulan dia akan jauh dari aku. Ya, tak sangka parents aku benarkan aku pergi KL, padahal my parents dah dapat agak aku pergi KL berjumpa siapa. I LOVE YOU MOM DAD. And I LOVE YOU TOO AHMAD HUZAIR. 

Spending all the day and nyte before naik bus balik, sangat letih tapi dalam masa yang sama, menyeronokkan. Walaupun ada masalah. Tapi sudah settle. Ini lah yang buat jadi drama. Masalah ni lah ni. But, I'm gonna let the story being hold for another post. Malas mahu kacau saat bahagia. 

Dia, macam biasa. Cool. Sweet. Cute. Tambah-tambah kalo buat muka cam anak kucing comel. Geram aje nak cubit-cubit. Ha ha ha. 

Sepanjang aku bercinta dengan dia, aku tak tahu dia seorang yang sensitif. Aku tahu dia memang manja tapi aku tak dapat tangkap yang dia sensitif orangnya. Aku rasa bersalah. Tapi, keadaan tegang antara kami tu bertukar rentak, romantis gitu lorh. So, tahu lah aku bukan aku je yang sensitif tapi dia jugak. So, sama-sama kami cuba untuk memahami hati masing-masing. 

Entah kenapa. Kali ini aku terasa cinta itu indah sangat. Lain dari apa yang pernah aku alami sebelum ni. Memang aku rasa kasih sayang dia dekat aku, dan aku tahu dia rasa sayang aku dekat dia. Pernah jugak aku cakap, kenapa kami tak bercinta dari dulu. :)

Seselesa sayang and seselesa b. Hurm. Aku suka la ayat ni. Bakal suami yang cakap. He he he.


I love you the way you are mucuk!!!

Tapi tak ada pulak gambar berdua kali ni. Tak pe. Lain kali aje lorh. Tapi, ada satu pic nak kongsi. Ini memang antara gambar faveret aku. 

~tak sure lah benda ni berjalan atau pun tak~


Okay, selamat jalan cintaku. Hati-hati di mana-mana tempat kamu berada yer. Sangat sayang kamu. Ingat sayang di sini. Sayang tunggu b balik. ~LOVE~

No comments: