Followers

Wednesday, July 27, 2011

Two months

Being in that company, really taught me to work under pressure, so stressed okay.

Nak kata kerja yang banyak, itu normal. Bukan kerja namanya kalau tak ada kerja. Kan?

Two weeks ago, dapat satu company, untuk buat audit. Ingatkan company yang besar, benda akan jadi senang. Rupanya lagi susah dan menyusahkan. Audit needs every document, all in detail, tak boleh bagi sikit-sikit sekerat-sekerat, but this big company, buat aku sakit kepala. Tak lengkap. Banyak yang tak ada. Macam mana? Aku geram sebab aku kena cari semua document untuk vouching. And kalau tak jumpa, aku kena jawab. Sakit hati. And one more, tak systematic langsung.

Buat project melambak, juta-juta, but, tak systematic langsung. Tak faham sungguh.

........................................................................

Pening.

.......................................................................

Ini PKR duk buat apa atas padang depan rumah aku ni tak tahu lah. Dok jerit-jerit demokrasi apa tah. Tahu tak bising? Malam-malam ni balik rumah tidur la. Sibuk berceramah. Geram pulak aku. Macam bodo. Geramnye.

.....................................................................

No comments: