Followers

Tuesday, July 17, 2012

Final year. Done. :))

Penat kemas barang tak hilang lagi ni sebenarnya. :))

............................................................

Rasa nak melompat tinggi tinggi tinggi sebab exam dah habis. Final exam. Habis dah. Bebas. Merdeka. Tapi dalam duk bebas merdeka ni, hati duk ketaq je ni. Tunggu result keluar awal Ogos ni. Cepat pulak keluar result kali ni. Harap-harap aku lepas semua paper dengan cantik la ye. Doakan aku ye semua. Ha ha ha. 

Malam semalam, before balik ke tempat asal masing-masing, ada dinner. He he. Semua fully handle by Part 8. Kami la tu. And dinner tu pun memang untuk kami yang sikit ni je pun. So, boleh la kan makan sedap-sedap sikit ye dak? Bajet boleh tahan. :P

Buat orang-orang yang study di Perlis, mesti tahu Putra Brasmana Hotel kan? Ha, buat dinner kat situ la. Makan boleh tahan. Semua sedap.  Aku nak share jugak gambar-gambar dinner semalam, tapi aku rasa nanti kat entry lagi satu la. Sebab aku nak membebel dulu and gambar pun belum dapat sepenuhnya. Nak letak gambar mestila yang grand-grand kan. So, KIV dulu la yang tu. 

Aku cakap tadi aku dah final exam kan. So, tetiba terasa dah tua. Duk fikir balik baru sedar okey yang aku ni 24 tahun dah. And dah nak hujung tahun. Berapa bulan je lagi akan masuk angka 25. Oh my. Tua dah ke tu? Belum lagi capai cita-cita. Banyak angan-angan aku ni ha. Nanti aku cerita apa angan-angan aku tuh ye. Lain-lain entry la. Kalau semua selambak dalam ni, pening pulak orang ye dak?

Actually kan, rindu dah ni. Rindu kawan-kawan. Rindu tepuk tampar. Rindu bergaduh. Rindu bertekak. Paling ingat sekali waktu nak buat assignment. Semua perangai keluar. Tekanan punya pasal. Tapi, itu lah yang jadi kenangan terindah. Sedih. Sangat sedih. Nasib baiklah malam semalam tak ada yang nyanyi lagu sedih. Kalau tak banjir la Perlis tu sekali lagi. Ha ha ha. Over okeyh aku ni. 

Sekarang dah jam 00:46. 

Maksudnya dah malam. So, jom tidur. Dah merepek panjang lagi ni, tapi kureng mood menulis pulak. Bye. Adios. 



1 comment:

vendoline said...

share la pic...
edy pon nak wat dinner kat brasmaa ..tp kawan2 komen tak sedap mkanan.hurmmm asenye mgkin wat kat tima tasoh sebab ade dewan yg gempak kat sana..lepas aye.penat nak uruskan