Followers

Sunday, July 8, 2012

:)) Suka.

Duduk berdua je kat rumah ni memang bosan. Aih. Nak bercakap penat dah. Sebab dua orang je yang bercakap. Kalau 4 orang, boleh la bahagi sama banyak kan? Hikhikhik. 

Belum mandi lagi ni. Teruk kan anak dara ni. Lewat malam, mandi pun belum. Alah. Bukan selalu ye dak? Ha ha ha. Tadi Maghrib singgah di masjid dekat Kuala Perlis. Ya Allah. Nyaman sangat. Duduk-duduk sekejap kat tepi-tepi masjid after solat. Sejuk. Angin nyaman. Masjid tu pun wangi je bau. 

Paling seronok, bila tengok lelaki-lelaki keluar dari masjid. Lelaki berumur macam tak kisah sangat. Ini lelaki-lelaki muda. Bahagia tengok. Alhamdulillah. Ada lagi lelaki yang nak bersolat di masjid. Cuma masjid tu tempat solat untuk perempuan terhad. Mungkin diorang ingat perempuan tak payah pergi masjid kot. Sangat susah nak solat dengan keadaan yang terbukak macam tu and cuma ada penghadang tali je. Tudung nak pakai lagi, telekung lagi. Menyulitkan jugak la. 

:))

Heeee. Seronok rupanya solat di masjid. Masjid yang macam tu punya besar dan cantik. Macam mana la rupa masjid-masjid di Makkah kan? Teringin sangat nak tengok. Bila nak ada rezeki ke sana, belum tahu lagi. Harap-harap sempat la. :))

.......................................................................

: Rindu. 

7 comments:

Edy Fee said...

uitz..haha tak ajak pon lepak kuala.hehehe
nasjid kuala penuh gilar...esp time weekend..giler la

TSYA'Z (~_^) said...

edy: cmno ha nk ajak. ahaha.

Edy Fee said...

hahahah saje je..jgn marah..ajak pkai burung merpati

TSYA'Z (~_^) said...

edy: hakhakhak. burung merpati terbng kot len la satgi. haha

Edy Fee said...

hahahaha ikat kaki...tarik je tali

Edy Fee said...

dtg cari udate baru

TSYA'Z (~_^) said...

hahahha. baiklah edy. baru nak update ni. :P