Followers

Saturday, July 7, 2012

Puan diorang panggil aku???

Dulu dulu dulu ni di UiTM Segamat. Aku tak pasti aku ada tulis ke tak pasal kejadian ni dalam blog. Lagipun  dah lama kan blog ni wujud. :P

Masa tu nak pergi kelas. Hari Isnin. Pakai baju kurung. Kebetulan kasut hari tu kasut tumit tinggi. Berjalan tak nampak orang. Aku jarang pakai high heels melainkan ada presentation. So, aku rasa hari tu aku ada presentation nak kena buat. 

Ada satu lorong ni. Nak naik tangga ke kelas. Kat lorong tu student ramai baru keluar dari kelas. Ramai budak lelaki. Aku tengok je lah muka sorang-sorang. Nak kata aku malu macam tak je. Dengan confident aku lintas kumpulan-kumpulan tadi. Kemudian, ada dengar suara. 

"Assalamualaikum puan. Selamat pagi puan". Aku angguk je la. Sengih. 

Dalam hati, duk menyumpah dah. Aku nampak macam lecturer ke. Hampeh sungguh. Ha ha ha. Rasa macam nak pusing and cakap, aku bukan lecturer la. Tapi masa tu pulak aku dah lambat ke kelas, jalan terus je la naik tangga. Adeh. Sabar je la.


Macam ni punya muka ada muka LECTURER ke? Adeiii. Siap panggil PUAN lagik. Tu yang macam nak marah tu. Hello. Saya bukan Puan la. Kahwin pun belum tau. :P

...........................................................................

: Miss you laaa. :))

2 comments:

vendoline said...

ehehe lepas ni kene pakai topong g kelas.hehe sampi hati diorang pggl cmtu..
tp smlm time bukak akaun maybank..leh ade mamat ni tanye aku soklan..dia igt aku staff bank.hahaha
tamau dh kuar pkai pakaian lengkap kuliah

TSYA'Z (~_^) said...

Edy : Hakhakhak. Abg bank. Hikhikhik. Tu la. Semat sgt dgn bju kemeja tu. Ari Jumat pakai kemeja eyh?? X pakai bju melayu ke?? :P