Followers

Saturday, October 10, 2009

entry kebiasaan...

tikah....maseh rancak menulis...tapi aku pun taktau ape yg ditulis sebb x tgk...khusyuk menelaah untuk last test....tiah pun sama...sebuk menekan punat2 kalkulator...membuat pelbagai kiraan...mata sampai dah naek ke ats...wani pulak...entah kemana menghilang...study mungkin kerana testnya esok...iq @ iqlima...telah lama memboloskan diri di dalam toto tebal miliknya....lena kepenatan....

and aku???ape yg aku buat...sebuk menelaah facebook, friendster, myspace dan juga sebuk mengupdate blog...nk dikata tiada test, ada lagi 3 test yg menanti...jadi, kenapa aku maseh disini...hurm sendri pun tak tahu....kesedaran tidak ada mungkin...hehehe...ada kesedaran tapi perasaan malas lebih diutamakan..itu bermakna aku tidak sedar diri...aduh akal...cubalah kamo berfikir....cuba lah kamo menganalisa yng mana lebih utama...

ye aku sedar..hehehe.....esok aku akn mula belajar...sekarang aku perlu mencari selimut dan bantal tidak lupa keyo ku....selamat tidur kalian...

No comments: