Followers

Friday, October 16, 2009

raya, xcident, blackout....

today....

pergi beraya ke rumah puan nurul husna....lecturer tax 370..(cmlm x g clas die)hehe...puan yg cumel and bek hati......

so, dapt mkn puan masak...the menu for today is nasi lemak....and kitorg ade beli kek td...tpi, aku mcm biasalah, kek x lps nk mam....mam seket jer...yg len dak2 nie abeskan...and then td aku prgi membasahkan baju aku skali kat sana...tlg basuh pgan...aku memg x leh than kalo pinggan bnyk sgt kat ats sink tu...rasa cm nk tlg kems...tpi kat umha aku rjin jugak melmbakkan pinggan...(maybe sbb umah org kot...tunjuk baek konon...kitorg smpai lam kol 8.15 cmtu...

then dh mkn2 sume, baru second budak2 dtg....so, kitorg duduk borak2, semua lah...men kad lagi nan puan...hahaha....puan pun suka men kad jugak...

bila jam dh kol 9.45, kitorg mula gerak balik....before balik, gi crik lilin dulu...tkot blackout tetiba....otw nk g cri lilin and isi minyk sekali, ade satu x cident nie...saga bertemu moto...truk jugak moto tu...saga punn remuk truk jugak kat depan...huhu mengerikan....takot pun ade...doa bnyk2 lam ati mintak x jadi pape...

at 10 kitorg smpai la hostel.....kolej lelaki gelap gulita...pondok guard pun gelap giler....yg cerah trg benderang just asrama pompuan jer...amybe sebb takot sumthing bad jadik...intak dijauhkan....hurm....then anta keta kat uptown(sector b)....the owner anta kitorg blik kolej...itu jer lah for this nyte.....

No comments: