Followers

Sunday, October 25, 2009

~SKTB~memory semalam~

SKTB stand 4 Sek. Keb. Tikam Batu......

its already 9 years....dah 9 years i tinggalkan sekolah tu...
lately nie, ramai pulak yg nk mengingatkan aku memory masa di SKTB...
satu-satunya sekolah rendah yg pernah aku pergi....
banyak perubahan yang dh jadi kt sekolah tu skang....
bangunan dah banyak yang baru membuatkan sekolah tu makin kecik.....
even mcm tu, class aku yg lama still dikekalkan...

setiap kali lalu, mesti teringat kat zaman sekolah...
teringat kawan-kawan lama....
teringat tempat selalu lepak...
teringat toilet..haha...
teringat cikgu-cikgu....
teringat library.....

sekarang jumpa kawan-kawan pun kat FB je....
entah bila dpat jumpa face to face....
sepanjang 9 tahun nie, blom pernah aku jumpa diorang...
terserempak pun tak pernah...
ada sekali, itu pun masa form 2....

erm, firdaus yg satu taman tu pun tak pernah aku jumpa after standard 6....
zairatul pun sama...
jumpa masa mak aku aktif bola jaring...
actually, sekarang nie aku betol-btol rindu kat diorang semua...
even ada jugak yang aku x ingt....

hehehe....at that tyme, ade sorg gurl yang nama AMNI...(i wonder where is she now)...she is one of my fren...just an ordinary fren...(hahaha btol ke aku guna perkatan ordinary tu)...xdela rjin sgt borak nan dia...just know her because of some people yg suka buat havoc kat skool...and she was very famaous at that tyme...ramai budak2 suka nyakat dia, kutuk dia...masa tu dia sgt serabai smapai aku sdri pun xnak dekat dgn dia...and ada org cakap dia ada kutu...so, anybody pun xnk be fren wif her...kcian dia....smpai skang aku still ingt dekat dia...(cuma x ingat muka dia..maybe dia dh cntik skang)...
cerita-cerita and gosip2 hangat satu masa dulu maseh melekat dalam kepala aku nie....
kisah cinta syafiq and izatti...
kisah yuhanis and firdaus....
kisah aswad and jannah (ingat seket2)....
kisah ain and helmi and wahidah...
yang pasti, aku sayang korang sebenarnya...hahaha..sayang dan rindu...haha

No comments: