Followers

Sunday, October 11, 2009

one of my sweet fren...

hahahha...memg arini besh btol...hehehe aku jumpe someone yg memg dh lama aku cri(jumpe kt fb jer)....ZALIKHA NADHIRAH....hahaha die nie kawan aku masa kitorg F4 F5 dulu...hahaha...rindu kat die....(even ade terkutuk die, sowie ye zalikha)...hehehe kitorg xde la rapat giler tpi taktau kenapa kitorg rajin jugak bersembang-sembang....shes a gud gal actually...teringat zaman kebodohan aku dulu....hurm, fyi, she was 1 of the famous gurl dulu(ye la kot)...maybe because die debator and ade rupa....hahaha....and x lupa kepada amirul fahmi yg dulu die suka....sory korg, nama korg dah appear kat sini...
biasalah tu kan zaman sekolah...ade cinta monyet and segala....hurm....aku pun x kurg dgn segala kisah aku dulu....tpi apepun zalikha, aku tetp nk rindu kau....
p/s: kalolah die tau siapa chenta hatiku...ape agaknya die akan cakap.....hurmm.....

No comments: