Followers

Tuesday, October 27, 2009

jiwa kacau

bila aku dalam keadaan yg org x ble kacau, tetiba ada org kacau jugak, aku menjadi sgt geram....aku akn mencarut2 smpai aku rasa puas hati kat org tu.....

kenapa aku ckap cmni????hurm tdi petang ada org dh buat hati aku kacau...jiwa kacau....aku dh elok2 copkan tempat tu nk duduk makan, dgn selambernya minah kelantan 4 ekor nie, duduk jer trus...perghh....bengang giler...die x nmpak agknya aku yg berdiri kt sebelaha tu dh trik kerusi nk duduk...member aku siap dh letakkan makann kat ats meja agi...bole buat muak taik je, duduk tanpa rasa berslah...kalo ikutkan hati mau aku sembur time tu jugak...tpi, sbb aku malu aku tak wat...

eee...bodoh gila pompuan2 nie...x paam bahasa...x reti2 kalo org dh duduk, dh cop jgn memndai nk gi pintas...bodoh gila...ingt dia sorg je nk mkan kt situ...org len pun sama...pastu bajet cun, bajet cantek muka x bersalah semua tersengih2 mcm kerg busuk....memg buat aku marah je dorg nie....gila pun satu hal agknya...x nmpak....mata tu letak kt tapak kaki....eeee.....

tetapi kepada org kelantan yg len, aku x mksudkan korg, cuma 4 org ini aje yg telah menganggu hidup aku yg tgah tak stabil skang nie....

.......................................................................................................................................................................

okay...skang dh stabil....mari kita bercerita perkara yang aku nak cerita....sebenrnya nk cita pasal kawan2 SKTB aku la...hehe....dh jumpa lgi sorg nama rosilah pulak...not really kenal dia even dia kenal aku...im sorry my dear fren....

and dorg bawak cerita baru....my fren faezah yg memg cntik dri sekolah rendah dh nak kawen....bakal suaminya adalah seorng engineer....huhu...mereka mendapat bakal suami yg sgt bgus syaratnya.........itu aku dgr dri org lah...kau pulak tsya, bakal suami kau sape???shiken abdullah pun akan berkahwin jugak....tpi suaminya aku xtau lah dri mana and kija ape....yg pastinya kije yg bagus jugak...hehehe

dah2 okay......jgn terlalu sebuk hal org...sebuk2 kan dgn hal kau jer...hurm...okay2...aku stop....aduh, runsing....nk gi hafal lagi nie...chaiyok2...

No comments: