Followers

Sunday, October 18, 2009

hujung minngu yg busan +dinner stury

arrgghhh....busan giler aku....dri ari jumat after dinner smpai lah arini, aku sensorg lam bilik berbual dgn laptop aku nih....boring giler...tpon pakwe, pakwe busy pulak minggu nih....hurm xleh kaco bnyk2 nti aku tergolong jdik queen control pulak...sume pun nk tau...hurm....

okaylah...nk story seket pasal dinner DIA part 6 nan B.ACC part 8...

1) beli tiket dulu from org yg bertanggungjawab menjual....aku nye tiket no 069...x bertuah btol....

2) cari baju untuk dinner...and aku pinjam baju budak bilik aku.....warna merah okay...cri kasut bcos kasut aku x seswai....pinjam lagi...handbag pn pinjam jugak...hurm kasut and handbag warna hitam, di matchingkan nan baju color merah...okay lah tu...cumel jer aku rasa...hehe

3) dibagitahu yg kitorg kena bertolak jam 7.30 mlm...tpi, kitorg siap dandan, makeup sume kol 8...naseb lah pakcik bus tgu lama...axtually aku x makeup pun...rimas r tempek2 kt muka aku...aku just calit seket lip gloss then pakai eyeliner...itu je...bedak seket..dah...

4) naek bus, aku duk sorg2...yg len sume ada partner...erm naseb lah kan xde org nk duk nan ko tsya...

5) dinner kat VIP HOTEL...smapai sana lam kol 8.15 - 8.20 kalo x silap aku....(kat segamat pun ade hotel best tau)..hurm then pergi cri hall...(tmpt kitorg tuk makan)..

6) pastu mata melilau-lilau cri meja sbb actuually kitorg dh lmbt...huhu...malu...budak B.ACC sume dh smpai...jaln depan budak2 lelaki control cun sbb sume pkai kasut tumit tinggi tkot tergolek nati malu...

7) dah dpat meja...second last...meja yg len goyang nk mampos...last-last amek meja tu pun goyng jugak tpi seket jer la...

8) dgr MC merepek2 kat depan smbil prut kitorg sume dh berkeroncong lapar...lpas bc doa, ada ucapan dri lecturer yg terlibatthen tgk persembahan multimedia yg dorg buat...bnyk jugak pic aku yg appear kat sana...

9) pastu makan time...saat yg sume org duk tgu2 dari td.....dh nk terbalik meja sbb lapar sgt...huh, dinner pun kena beratur segala...mcm open house tu...ptutnye hidang je la ats meja...kan sng...mkanan mlm itu adalah nasi impit, kuah kacang, lemang, kuah lontong, ayam masak merah, and dging rendang...hurm yg pling sedap ayam masak merah....air laici....dessert tawar...

10) smbil makan ada persembahan nyanyian dri kumpulan ape tah...x sedap langsung sbb x dgr ape yg dorg nyanyi....x jelas...then pompuan lak yg nyanyi...yg nie sedap la jugak...

11) then ada cbutan bertuah...malangnya aku tak bertuah langsung...

12) at the end of the majlis, sume org duk tgu2 sgt nieh...who will be the king and queen.....hehehe the queen is DALILAH (part 6) and the king is AKU TAK TAU NAMA DIA (part 8)...hahaha...tpi dpt hamper je la diorg...ingtkan dpat crown, trophy ke...okay la jugak ada kenangan....

13) balik time....sume org dh pnat... xlrt nk bergambar lagi...dh puas amek gmbar masa before and after makan td...masa balik kitorg nek bus HARRY POTTER...hehe...18 org je yg nek...yg len nek bus aircond....hurm so, kitorg lah yg smpai dulu....

14) otw balik kolej, doa2 mintak ada lampu...sbb kat guard xde lampu...jln termengah2...kaki dh sakit kasut tinggi sgt...

15) okay...end of the stury...balik bilik tido lah ape lagi....

hurm pic nti lah aku uploadkan...lom dpat agi picnye....even dh gi dinner pun, still lapr agi bila balik bilik....pent berjalan kot....

No comments: