Followers

Monday, October 12, 2009

geram

just now aku terbaca satu entry from my fren lah....talking about the perasan cantek gurl and the perasan hensem guy....click sini kalo nk tau citer...


one day, aku keluar otink degn kawan2 aku....kendian, kitorg pegi jenjalan smpai kt Giant...hypermarket giant ye....(x patut actually pgil hypermarket...)...then otw jalan balik ke bumble bee, dgn pent nantok nye kitorg berjalan...nk djadikan cerita, ade lah sepsg couple dri sebelah depan sana...jalan dpan member aku..(aku terbelakg seket)...and diorg berenti kt tpi bgunan tu....at that tyme, memg tgah sesak sebb org bru balik kije...dgn kereta, org lalu lalang....

tapi.............................

dengan selambernya that gurl paut leher bf die, and then kiss him(i mean molot)....in front of us...i repeat depan mata kitorg....dri rasa nantok penat segala mcm, trus segar bugar aku....aku tgk kwan2 aku...mata dorg pun terbeliak cam aku...kalo la aku dpt snap tyme tu...hurm....itu couple malay...

actually i dun care watever yg diorg nk wat......sbb aku pun ade kwn2 yg seperti itu...tpi.....beragak la...depan org kot.....cri lah port baek seket...bukn nk megajar kan....dah sangap sgt check in je la....kecoh nk kiss2 depan kotorg pehal...

back to the stury.....balak die pndg jer kitorg, x puas hati......tpi, kitorg nonong je la jaln kan....bukan jlan bapak die pun....aku tgk muka laki tu...(ingat smpai skang)...bgi aku x ensem la...gurl tu pun sma...biasa jer.....hurm....

so............................

pikir2 la........

aku benci tol kejadian mcm tu....

sebb bila aku gi KL pon, x de aku npak...takat peluk2 mata aku dah lali....tpi mouth to mouth nie lom pernh aku tgk nan mata aku.....sengal...aku yg malu jugak....wtf............

No comments: