Followers

Saturday, January 14, 2012

HKV :))

Okey ye kawan-kawan. Hari ni nak cerita tentang telefon mudah alih ni. Jenama yang aku pertama-tama kali dengar. Mai kita tengok gambar dia dulu. 
Ini sebilangan kecil je lah. Nama dia HKV. Kalau nak banyak banyak banyak nak tengok harga sekali, mai tekan sini. Kat website rasmi dia lah. Tengoklah. Segala mak nenek design tua muda bangka semua ada. harga okey jugak.

Semalam, actually nampak satu kedai ni yang jual handphone ni. Aku baru tahu wujudnya handphone macam ni kat Malaysia ni. Its from Hong Kong actually. 

:)) Itu je lah nak cerita. Babai. :))

...................................................................

: Miss you :))


2 comments:

Edy Fee said...

tah bila la aku nak pkai hp mahal2 mcm ni.huhu

TSYA'Z (~_^) said...

ntah2 dh pakai.. saje je ckp lom pakai ag kan??? haha