Followers

Wednesday, January 11, 2012

Power of love :))

Demam demam demam. Dah tiga hari. Semalam teruk sampai tak pergi kerja. tapi tak adalah teruk sampai muntah-muntah. Cuma masa nak tidur malam tu je rasa nak muntah. Hari ni, dah okey sikit. Pergi ofis dengan muka malas, sebab demam tak kebah lagi pun, just feeling better. Bila kerja dengan orang ni, mesti nak fikir pasal gaji kan? Tak nak kena tolak gaji kan? Sebab tu pergi kerja even demam. Ha ha ha. 

Rindu si dia kot? Mungkin la. Dah dua bulan lebih tak jumpa. Dua bulan macam dua tahun okeyh! 

Semalam. Mesej dengan En BF,macam orang baru bercinta dua hari. Tak tau lah apa jadi dengan aku. Selalu En BF cakap aku angau lebih. 

Owh yea, ada hari-hari lepas aku baca satu quotes dari wall En BF. Maksudnya lebih kurang macam ni. 

" Walaupun kita (pencerita), ada banyak benda nak cerita tapi dia (pendengar) tak semestinya nak dengar".

Haa, lebih kurang macam ni la. Tapi ayat tu omputih punya, aku translate je, senang nak faham sikit kan? Disebabkan sebelum tu aku cakap dekat En BF aku ada banyak benda nak cerita, so, dalam hati aku macam ada mercun. Meletup satu satu satu setiap kali aku baca ayat tu. 

So, aku fikir, 'Owh, dia tak suka aku ada banyak sangat nak cerita'. Wah, rasa sedih tak yah nak kira lah. Bom pun dah meletup letup dalam hati kan? So, I just text him.

: Abang, you dont want to know what I wanna share with you ek?

Lebih kurang gitu, sebab aku tak ingat sangat ayat aku malam tu. And he replied,

: Yes.

OMG. Aku duk fikir, apa yang aku dah cakap sampai banyak sangat. Beliau ni sayang aku ke tidak? Keep rolling in my head. 

: Okay then. How do you want to know what is my interest, my needs, my passion? 

: Interest sayang kan kat abang? Needs sayang kan kat abang?? Hahaha.

Ceit. Dari tadi mercun meletup-letup, tetiba ganti dengan bunga api pulak. Smiling all the night. Sampai mimpi-mimpi indah. Tidur tak lena. Mimpi terlebih syok. :)) 

See. Just ayat simple macam tu je, aku dah boleh senyum sampai tidur. Power of love. Ha ha ha. 



.

Entry ni bukan cerita pasal power of love. Saja nak letak tajuk gitu. Ha ha ha. Title entry memang menjadi masalah buat aku :p. 

Macam mana nak buat tajuk ikut entry? 

................................................................

: Cepat balik, duduk dengan kite. Banyak ni kite nak buat dengan awak. He he he. Jom, memancing !! :))

No comments: