Followers

Thursday, January 5, 2012

Mai la baca, cerita takde tajuk ni :))

Aku kat office sekarang. Menyiapkan kerja yang aku sendiri sangat malas nak buat sebenarnya. Ha ha ha. Mood hari ni lebih kepada menonton reality show yang melambak dekat youtube dan sebagainya. Serius bosan gile hari ni. 

Terasa nak menangis pulak. Huuu, En BF buat mogok tak mau bercakap pulak. Hish. Geram betol dengan beliau. Aku dengan En BF bukan bergaduh okay. Cuma En BF tu tak nak bercakap banyak-banyak. Dia sekarang banyak sangat kerja. Dan extra penat. Takut terlepas tekanan kat aku la tuh. Ye ke? Entah. Ha ha ha. Sebenarnya beliau merajuk ni. Saja buat ayat lain penyedap hati. :p

Tapi, apa guna ada aku kalau En BF tak dapat nak luahkan semua dekat aku kan? I can be his punching bag pun. Really don't mind. If nak mengamuk mengamuk dekat aku pun, aku tak kisah. Sebab aku rasa aku faham kerja beliau yang sangat penat tu, confirm-confirm akan buat seseorang tu lost temper. Kan?

He he. Jujurnya aku cakap, aku tak tahu apa yang ada dalam fikiran beliau, sekarang. Before, aku macam agak kawal perangai aku dengan dia, tapi bila dah lama macam ni, aku rasa tak ada perangai  aku yang perlu aku sorok. Kadang-kadang beliau duk memerli aku, aku balas je lah balik. Itu memang aku yang sebenar pun. 

Tapi, still I want to do the best for him. Even sekarang kami berjauhan pun, beliau tak nampak apa aku buat, but still, aku akan buat yang the best supaya hati jantung kasih sayang cinta beliau tu tak tumpah dekat orang lain. :p

Rindu. :)) Ha ha ha, gelong. 

Aku pun sebenarnya tak berharap sangat bercakap dengan En BF. Sebab aku tau En BF sangat sibuk. Waktu kerja yang tak tentu, waktu rehat yang tak tentu, waktu tidur yang tak tentu. Waktu kami pun berbeza. Waktu aku berjaga, En BF kena tidur untuk gain energy. And aku risau jugak. Takut En BF jatuh sakit. Bukan ada yang jaga pun kat atas tu. Semua kena depend pada diri sendiri. 

Tapi, En BF macam tak mudah jatuh sakit. Tough gitu. :)). Tak senang sakit, means antibodi beliau kuat. He he he. Saya suka dan senang hati kalau macam ni. Tak adalah nak risau sangat.

Okay lah okay lah. Nak pergi melayan video-video best. Papai semua :))

...........................................................

: Benti benti la majuk tu cik abang. He he he. Awak memang cute kalau merajuk okeyh. Tapi, kalau lama sangat, saya pulak yang merajuk nanti. :p Love you :))

2 comments:

vendoline said...

masa aku kerja pon mcm ni..takde masa nak bercintan cintun ni.ehhehehe tapi takpe..sabatr je la

TSYA'Z (~_^) said...

ko kije bile??? hahaha