Followers

Thursday, January 19, 2012

Urgent. Really need it. :(

First time rasa macam ni.

Tertekan sebab masalah duit. Serius. Aku sangat tertekan sekarang. Aku kena bayar duit rumah sewa, tapi aku tak cukup duit. Sumpah tak cukup. Total kena bayar RM 287.50. Sekarang aku dah setel RM 200. Tetiba kena tambah lagi RM 87.50. Nak cepat pulak tuh. Aku tak ada idea mana nak dapat lagi duit tu. 

Before ni, cukup duit semua, tapi tetiba bulan ni, banyak pulak family guna duit, sampai duit aku pun kena korban jugak. Dah nama pun family, mesti bagi kan? Takkan nak tengok je mak ayah tanggung semua kan? Even tak banyak, tapi kena la bagi jugak kan? Kan? Kan?

Hm. Runsing nya. Nak buat apa ni?? Uwwwaaaa.

Huh. Bencinya time macam ni. Time ada duit, tak ada pun ha yang nak mintak. Time tak ada, adoi, banyak la pulak yang nak mintak. Ke aku yang tak beringat? Bukan macam tu.

Aku dah spare, tapi tetap short. tak boleh nak buat apa. Semua perlukan duit. So, kena dahulu duit aku dulu. Adoi. 

Macam mana ni ??????

No comments: