Followers

Thursday, November 8, 2012

46kg :))

Assalamualaikum semua. Kembali lagi aku hari ni. Ha ha ha. 

Actually kelmarin dulu ni, aku pergi CS. Konon nak buat survey, tapi haremmm. Malu + penyegan + berat mulut. Dah penat pusing-pusing semua, aku nampak satu penimbang berat tu. Elok je kat tepi tu. Jadi, auomatik keluarkan 20sen dan terus naik atas penimbang. Jarum duk pusing pusing pusing sampai berhenti dekat 46. Wahhhh. 46kg je. 

Dalam hati, bukan nak melompat suka ke apa, tapi agak kecewa sikit. Berat badan aku turun. Mungkin sebab after raya haji haritu demam sampai 4 hari. Makan pun tak. Minum air plus makan ubat je. Nasik semua tak lalu telan. Hari ketiga demam, makan bubur and masa hari first and second, langsung tak makan. Eyh, makan roti separuh keping. Hikhik. Jadi, mungkin sebab tu la kot, berat aku turun. Sebelum ni, dalam 48-49kg. Sekarang dah turun sikit. Uii. Kena makan lebih sikit ni kan? 

Since 2 years ago, berat aku tak pernah mencecah 50kg. Turun naik turun naik. Tapi selalu turun sekilo je. Kali ni banyak sikit. 3 kilo. Sabar je la. 

Ha. Sape pernah jumpa aku face to face? Ha, ini nak bagitau. Muka aku jenis yang bulat besar, so, bila aku tengok diri sendiri dalam gambar, dah macam alien dah sebab muka aku besar. Dan badan nampak kecik. So, aku kena men cover-cover dengan handbag, tak pun amik gambar dari side-side tertentu. Yang mana nampak macam slim tu, simpan. Ha ha ha. Gambar yang nampak gedempol kat muka, semua aku delete dah. 

Nak berisi sikit. At least 50kg. Dah cukup dengan tinggi aku. BMI confirm stabil. 

Ok dah. Ada benda lain nak buat. Ta ta ta. 

2 comments:

aienzunnur said...

amik brt i la sikit..hihi

TSYA'Z (~_^) said...

aien : u brt ke?? hahaha