Followers

Friday, November 16, 2012

Berkorban :))

Assalamualaikum. 

Malam-malam buta gagah gigih nak menaip entry baru.  Heee. 

Berkorban tidur. Padahal esok pagi nak keluar buat kerja sikit. Tak apa. Tahan lah kejap. 

Aku cuma tertanya-tanya, ada tak orang yang sanggup berkorban demi aku? Buat apa yang aku nak. Dengar cakap aku. Tak melatah dengan perangai aku. 

Hm. En BuahHati kot. :). Aku harap dia sanggup la untuk berkorban untuk aku. Aku tak pernah tanya pun. Tap dia pernah cakap akan buat yang terbaik untuk aku. Lagipun, dia memahami aku walaupun bukan secara menyeluruh. Ya lah. Kalau faham semua nanti , tak interesting la kan. Nak sama-sama macam ni banyak tahun lagi. 

I just wish, he will understand me well and know what I want. Ceh. Speaking pulak aku ye. Dan aku juga harap aku dapat memahami diri dia dan tahu apa yang dia mahu, dan apa keperluan dia. 

Hope everything will be fine. Hope we will last forever and ever and ever and ever ever ever. Okay. Dah. Ha ha ha. 

Love him so much. 

No comments: