Followers

Monday, January 16, 2012

500 :))

This is my post yang ke 500. Wah, dalam tak sedar, dalam beberapa tahun ni, aku menulis 499 entry. Dan ini yang ke 500. Wah wah wah :)).

Walaupun bukan dalam bidang penulisan, tapi aku rasa aku improve a lot. Dari tulisan yang entah apa-apa, jadi macam sekarang. Nice to know myself, yang aku pun ada jugak bakat dalam tulis menulis ni ha. Bukan senang tau nak karang ayat. Ha ha ha. Okeyh. Perasan. Padahal kalau nak compare dengan blogger-blogger lain, aku ni di tangga yang ke berapa ratus ribu ke bawah. 

.

Sepatutnya aku ni pergi rumah depan ni ha. Tolong apa yang patut sebab kenduri kat rumah tu next week. Raya Cina. Tapi, sekejap lagi ada cerita Red Cliff plus aku malas nak pergi malam ni. So, tak yah pergi, duduk rumah je diam-diam online and tengok TV. Ha ha ha. 

Anak makcik depan rumah ni lelaki. First time tengok kad kahwin, terkejut. Aku sengih besar lebar bila baca nama. Kat nama pengantin lelaki ada pangkat dia lagi. Lt stand for leftenan kalau tak silap.Kemudian belakang ada tulis TUDM. Hi hi hi. Comel betoi lah buat kad macam tuh. And nama the bride, sangat unik. Pertama kali aku dengar nama macam tu. Serius, orang lain tak ada nama macam tu. :))

Okay lah. Nak benti tulis dah. Nak pergi tengok cerita epik cinta Nilapura kat TV3. Bai.

.....................................................................

: I love you a lot :))

3 comments:

vendoline said...

perghhhh byk giler post smp 500

TSYA'Z (~_^) said...

since 2009.. haha.. aku post, then aku delete.. tapi aku kira entry aku yang aku dh delete semua tuh.. Ha ha ha. Gila kan aku?? :p

cik wanie Lovela (CWL) said...

tahniah