Followers

Tuesday, February 28, 2012

Aku poyo malam ni :))

I miss you. So much. Seriously.

Nak menangis. Huu. 

Okeyh. Poyo sangat. Ha ha ha. Tapi, itu memang perasaan yang sebenarnya.

.

En BuahHati minta aku melawat mak ayah before aku balik kampus. Haih. Berat jugak ni. Bukan aku menolak. Bukan aku taknak. 

Cuma aku rasa aku seorang je yang tahu alasan sebenar aku taknak pergi sana. 

1) Aku risau pandangan mak dan ayah. Kedua-dua mak dan ayah. Aku kena jaga perasaan kedua belah pihak. 

2) Transport. Macam mana nak pergi sana?

3) I am going to Arau this weekend. Tak sempat nak pergi sana.

Haih. Aku ni sedang buat alasan ke? Apa alasan aku yang sebenar agaknya eyh?

Hurm. Aku pun tak tahu. Sekarang ni pun aku dan En BuahHati tak ada masa sangat nak mengada-ngada pun. Untuk telefon pun, aku perlu masa yang sesuai. Bukan boleh telefon sesuka hati. 

Letih jugak macam ni. Tapi, aku kena jugak faham. Kena jugak cuba memahami. Sebab aku yakin satu hari nanti, aku akan sibuk macam En BuahHati jugak, yang akan menuntut kefahaman dia jugak. :))

No comments: