Followers

Tuesday, February 21, 2012

Kenapa aku suka Korean artist sekarang :))

Dulu dulu dulu ni, aku memang tak suka dengan artis-artis Korea ni. Cerita Korea pun aku tak berapa nak layan. Banyak menangis je. Contohnya macam Stairway To Heaven tuh. Adoi. Dari mula sampai ke habis air mata tu tak berhenti kot. Lemas aku. Lepas tu, cerita Autumn ke apa yang adik beradik angkat, anak tertukar la apa lah. Macam-macam. 

Lagu-lagu, lagilah aku tak layan. Sepatah pun aku tak faham. Sampai aku naik pelik. Kenapa mesti addicted dengan diorang ni.

BUT, itu dulu.

NOW, aku dah mula layan. Semua bermula dengan kisah 'We Got Married - Khuntoria'. Masa kat rumah sewa semester lepas ada jugak layan. Tapi macam tu je la. Tak over pun. Hero memang hensem, heroin pun cun gila. Start gila tengok 'We Got Married' bila tak ada kerja nak buat kat ofis. Nichkun and Victoria. 


cute kan? hehe.

Kemudian, mula kenal ahli-ahli 2PM dan F(x). Semua nama-nama tu aku ingat la. 2PM paling aku ingat. F(x), aku kenal Victoria je and yang lain aku kenal muka je. Lepas tu, aku search lagi, jumpa Adam Couple. Jo Kwon and Ga In. Wah, sangat cute okeyh. Memang layan habis. Ha ha ha.


Cute and funny couple.

Ha ha ha. Lepas tu kenal pulak geng-geng mereka dua ni. 2AM and BEG. Ha ha ha. Dan start dari situ mula tengok group CNBlue and Super Junior. 

Seriously, sekarang sangat tertarik dengan Super Junior and CNBlue. Super Junior aku suka tengok EunHyuk dan Leeteuk. CNBlue aku suka tengok YongHwa. Dan 2PM aku suka tengok JunHo. 


Jung Yonghwa


Eunhyuk & Leeteuk


Jun Ho :))

Okay. Sebab-sebab utama aku suka Korean Idol. 

1) Mereka stylo. 
2) Six pax kot. He he. Tuff tuff belaka.
3) Senyuman. Sweet.
4) Semestinya, good looking. :))
5) Bersih. 
6) Bahasa yang best nak belajar.
7) Suara sedap. Yang aku suka kebanyakan penyanyi kan? Hi hi.
8) Tarian. Best. Especially Eunhyuk. :))

Ha ha ha. Sebenarnya nak cerita kenapa suka Korean artist sekarang ni je. Tapi macam dah melalut merata je. 

......................................................

: Eventhough I love them so much, but YOU will always be my soul, love you forever :))


~lovelovelove~

7 comments:

vendoline said...

aku pon layan gak..tp movie je....
hurmmm tengok 1 cerita [pon tak hbis2 lagi dh dkat 2 bulan.hahaha busy2

uncle gedek said...

uncle layan T-pop

Tamil pop

haha

kaede atiqah said...

sy suke leetuek ngan donghae.. =)

TSYA'Z (~_^) said...

edy : comel lah weyh laki melayu lyn korea.. seyes :))

TSYA'Z (~_^) said...

uncle gedek : hahaha... T-pop pun jadi lah uncle...

TSYA'Z (~_^) said...

kaede atiqah : leetuek?? hahaha... donghae hensem... :))

aienzunnur said...

kite pun suka gak..mmg suke giler drama korea..