Followers

Friday, October 22, 2010

Aku perlukan seseorang..........................

Dugaan kepada aku datang bertimpa....aku masih kuat lagi ke?? Aku tahu Allah swt sayangkan aku...kerana itu DIA turunkan ujian demi ujian kepada aku...setakat ini aku mampu menanggung..tapi bagaimana pula nanti?? Apa lagi yang mampu aku lakukan sekiranya semuanya terbongkar?? Apa yang akan aku jawab sekiranya semua itu terbongkar??? Aku masih menanti apa lagi dugaan-dugaan yang akan aku terima.......

Semua itu bermain dalam otak fikiran aku hari-hari.....

Aku ingin berubah...tapi iman ku senpis kulit bawang...yang mudah ragu-ragu dengan apa yang ingin aku lakukan....dan aku perlukan seseorang untuk membantu aku menangani segala macam dugaan dunia...

Ya, orang akan cakap berdoa kepada Allah swt, semoga dipermudahkan...aku berdoa....tetapi aku memerlukan juga seseorang untuk membimbingku mencari jalan kebahagiaan...kebahagiaan yang abadi...

Aku tidak kuat untuk melangkah sendiri...Ya, aku punya keluarga, tapi aku malu menyatakn pada mereka, apa sebenar yang terjadi....aku punya kawan, aku malu juga menceritakan kisah yang berlaku, cuma kepada Allah tempat aku mengadu...tetapi dalam mencari keredhaan Allah, aku perlukan sesuatu..seseorang yang boleh aku percaya, yang boleh membimbing aku...


2 comments:

Bijen M. said...

Minta dengan Allah, kawan untuk membimbing.

TSYA'Z (~_^) said...

hehe....setiap hari aku mintak dlm doa aku...hehe