Followers

Saturday, October 9, 2010

sakit mental

I'm deactivating my Facebook account....~lalalalalallal~...syok jugak weh...dari tengok segala macam benda yang wat sesak kepala otak aku nie, better aku 'bercuti sebentar'........nak mention jugak that's for temporary...haha masih ada hati nak on balik...well, we'll see then....

Yesterday, aku jadi pelakon...percaya tak?? shooting kat KFC..Arau je ha...hello, for those yang baru lagi, or tak tau, ni nak bagitau, di Arau dah ade satu KFC...sila percaya di Arau dah ada KFC...I'm waiting for the pizza hut...agak-agak dorang bukak tak?? Ooopppsss....ade tak yang tak tawu Arau di mana?? PERLIS INDERA KAYANGAN...hahaha....okay dah lari jauh dah...

Actually kan, mental aku agak tak stabil...rasa entah ape2 je....hurm, selalunya yang ade boyfren, yang ade teman tapi mesra, akan cari boyfren and so on untuk luahkan sakit mental depa tu...kan kan kan?? koranmg jangan nak tipu...tapi aku nak cari sape bila mental cam ni?? parents?? hurm takkan bebankan masalah aku di kepala parents aku...

Hurm...pasal laki sorang ni...dia kata fed up dekat aku....wow, aku memang suka sangat...gila punya...dah dua kali kata camtu...aku nak buat macam mana lagi nak bagi puaskan hati dia?? aku cakap benda betol, dia kata tak....hello, aku tak larat la nak layan pangai bodo tak mau pikir hati orang tu...perangai hampa ja aku nak layan, pernagai aku sapa pulak nak layan?? hantu????....

Dari aku tak maki-maki dah la ni, aku rasa macam aku nak maki-maki balik ja...dari kau wat perangai elok la ni, satgio jadi ubah kot laen pulak jangan tanya pasai apa...semua orang satgi kena angin twister aku....ada botfren pon pi cakap fed up dengan aku....boyfren apa tah, bila gurlfren sakit macam ni, lagi nak kata macam tu.....otak letak kt lutut ka apa...??? pikir tak mau habis, kira nak marah ja....kalo camtu bek bunuh ja aku...lagi senang...tak payah kau nak tengok muka aku, tak payah nak dengar aku bercakap, tak payah dengar merajuk aku......kerat-kerat aku, bakar and buang ja lam longkang.....habes!!!!!!!!!!.......

Apa punya orang pun tak tau la.....aku tak mau dah faham dia...nak couple, couple la...cam dia kata, couple je la tak payah nak paam semua....ni satgi kalo tau aku tulis cam ni lam blog, mula nak mengamuk kat aku lagi...tak pa...mengamuk la,...aku nak tadah ja telinga dengar dia berleter......dah biasa dah semua nie...

No comments: