Followers

Saturday, October 9, 2010

Pernah rasa jatuh cinta banyak-banyak kali tak???

Jatuh cinta banyak kali pada orang yang sama...?? Aku pernah.....selalu sangat.....selalu jatuh cinta pada orang yang sama berulang kali...

Dia rasa macam bunga yang nak layu tu, tak layu-layu,...sentiasa kembang je...malah, makin kembang...ha, camtulah yang aku rasa....tapi all these happened all time ago...sekarang ni, I fall in love olnly once..and lepas tu dah tak de rasa jatuh cinta banyak-banyak kali...aku pun pelik.....

Kalau nak ikutkan, everyday aku jatuh cinta....everyday tu macam hati aku kembang...setiap hari adalah hari baru...dan setiap hari adalah hari jatuh cinta....for what he did...for what he said...for what he thought..for every single things he did, I do fall in love...when I looked at him, I'm always nervous....walhal kenal berkurun ha...bila jumpa tetap menggigil...I'm so full of love at that time......sooooo in love....sampaikan tak peduli apa orang sekeliling buat...yang nampak cuma dia seorang...when he hold my hand...when he looked into my eyes....so sweet of him...

Well, its a long time ago...now, Im not with him anymore....haha stupid....kan?? pi ingat dia buat apa....buat sakit otak ja...

Now, Im with the new sweet baby...hahaha....I fall in love with him because he is caring, but hurm....sekarang ni macam dah tak je...hahahaha....tak pelah .....tak kisah...yang penting dia sayang aku lebih dari aku sayang dia...

No comments: