Followers

Friday, October 29, 2010

Behave okay !!!!

Masa pergi withdraw duit kat Bank Islam and Maybank, dalam masa dah nak balik tu, ade sorang makcik ni tolak motor belakang motor aku...and then dia boleh langgar aku punya motor and say nothing....wah, tak boleh blah sebab buat muka kat aku......dia langgar aku and dia buat muka...entah pape...at least say sorry and smile..takde lah aku nak ngamok...luckily aku punya motor tu tak calar or plat nombor tercabut or what..kalau tercabut makcik memang nak kena...

Hello, behave lah...makcik dah tua kot...and you should know how to behave..kalau sebab tak hormat orang yang lebih tua tadi, memang la aku jadi manusia berdosa....nasib baik aku masih ingat adab melayu.....bila makcik buat muka taik, aku senyum ja...okay takpa...lain kali akan ada balasan lain kat makcik...

Haishhh....bukan nak mengamuk apa, cuma even kau dah tua, tak payah la nak tunjuk muka berlagak bagai...tolong lah....

BEHAVE OKAY!!!!!!!!

No comments: