Followers

Friday, October 8, 2010

why me???

Aku kecewa lagi...mereka boleh bahagia kenapa tidak aku..dugaan apa yang diturun kepada aku...cukuplah dugaan besar yang telah jadi pada aku...aku tak sanggup menanggungnya lagi...bukan mahu menyalahkan takdir....tidak sama sekali salahkan qada' dan qadar....tapi, sampai bila hidup aku akan jadi macam ni...aku menaruh harapan kali kedua....buat kedua kalinya juga, aku kecewa...dia yang kuharap mampu memberi sinar, juga mula pergi jauh dari aku....kerana ego aku kah??tak mungkin....tiada ego dalam diri aku rasanya...

Terlalu sakit jika diingat kembali detik-detik aku kecewa...dia hadir memberi semangat tapi akhirnya, dia melakukan yang serupa?? adakah aku yang salah?? kerana terlalu mempercayainya...aku tahu kasih sayang aku pada dia sama seperti yang pernah aku beri pada cinta lama...malah ku rasa lebih...tapi sedikit berjaga-jaga...takut berulang sejarah...dan dalam jaga-jaga itu, aku rasa sejarah mungkin berulang...aku cuma tunggu masa dan kata-kata dari dia...tak apa lah...dah biasa kecewa...boleh handle lah agaknya...

Dalam keadaan macam ni, aku automatically teringat pada exboy..teringat layanan dia pada aku yang tak ada bezanya dari layanan BF aku sekarang ni...aku memang bernasib malang dalam soal cinta...nak kata serik sangat, tidak juga...nak kata tak rasa serik langsung, sumpah tipu...

Mungkin kerana aku tak baik mana??? balasan untuk kekhilafan aku kah??? balasan dunia ke atas aku ke???

2 comments:

M said...

Maybe because it's too early. Maybe it's not love. Maybe it's not the right time.

Somehow, stop looking. Stop entertaining them. Enjoy yourself first. Pamper yourself. Baiki mana yang patut. Bukan untuk orang lain. Untuk diri sendiri juga

TSYA'Z (~_^) said...

thanks for the advice cik tan....hehehe