Followers

Monday, October 18, 2010

kalo tak kahwin apa guna nak bercinta lagi??

Soalan pedas dari seorang sahabat yang memang prihatin...terima kasih...

Ye, aku tahu maksud kahwin, maksud bercinta dari perspektif kau...aku memang bercinta...bercinta yang kau cakap tak mengikut syarak tu...bercinta yang dari tulisan kau, buat aku rasa berdosa tu...

Bukan tak nak kahwin, tapi orang yang bercinta tak semestinya berkahwin kan?? Semua tu jodoh dari DIA kan??

Memang aku cakap aku tak fikir nak kahwin dengan dia, and dia pun tak fikir dengan nak kahwin dengan aku...tapi , mana kita tahu apa yang akan jadi masa depan...kau akan cakap aku berdosa ke kalau aku sayangkan dia? and kau akan cakap dia berdosa ke kalau dia sayangkan aku? sebab kami tak bernikah? Sebab kami bercinta?

Hurm.......sila bagi nasihat kau........

No comments: