Followers

Thursday, October 7, 2010

dia meluat????????????????

Dia mula meluat dekat aku....Dia cakap dia meluat dekat aku....Dia cakap aku paksa dia....Dia cakap dia meluat dekat aku...aku masih perlu bertahan ke?? tak pun aku kena angkat kaki pergi jauh-jauh dari hidup dia?? 

Bila seorang lelaki cakap macam tu, ape patut aku buat?? aku dah mula nak tension..aku dah mula nak kuarkan air mata...aku dah mula nak jadi tak betol untuk kali kedua...aku dah cakap dia takkan tahan dengan aku...tapi cakap sanggup tahan...cakap sanggup macam-macam...realitinya, tak sanggup.....

Hurm.........memang orang kata bahagia takkan lama....aku tunggu je lah ape nak jadi...

Dah tu, Im losing one of my fren...so, no more besfren dah after nie...all will be inside me...







stupid things happened make me tired.......



No comments: