Followers

Monday, August 15, 2011

15 days of Ramadhan

After 15 days of Ramadhan baru sekali aku jejak kaki kat bazar Ramadhan. Tadi ha. Kebetulan baru balik kerja, terus je naik kereta dengan mak ayah terus pergi bazar.

Satu je sebab malas pergi bazar. Kena kuarkan duit, dan cinfirm akan kuarkan banyak duit.

Tapi tadi, aku beli air epal, ayah beli laicikang, mak beli popia goreng, popia basah, sayur keladi and kerabu.

Itu aje. Sikit aje kan? And adik aku, mercun bawang yang kecik-kecik tu. Geram lah aku dengan orang yang jual mercun ni. Entah ape je. Mencik. Membazir duit aku. Kalau tak sebab orang ramai kat situ, tak ada nya aku nak gi beli. Tak nak tengok budak kecik tu melalak tengah-tengah bazar tu.

And, kebetulan pulak tadi. Masa beli popia. Mesti akan tengok penjual dulu kan? Then tetiba rasa nak pusing kanan, sebab yang sebelah kanan tu aku tau ada orang, tapi tak nampak orang. Lepas tu pusing-pusing, tengok-tengok Shaiful. Ha ha ha. Terkezut meyh.

Rupanya kawan aku masa sekolah rendah. With his pink shirt, look nice lah. Laki pakai baju pink memang sengaja nak tarik perhatian perempuan. Ha ha ha. Tapi kurus aje aku tengok dia. Parttime kat situkata dia. :)

Okay. Itu aje. Btw, Fikri pun aku ada jumpa jugak. Tapi itu dah selalu sangat jumpa. Jiran je pun. Ha ha ha.

....................................................................

: En BF, teringin nak pergi bazar dekat Gerik. He he he

No comments: