Followers

Monday, August 1, 2011

Mesej dari En Ahmad :)

Sabtu kelmarin, at 11.07am, aku dapat mesej dari bakal suami (InsyaAllah). Sangat happy. Bahagia of course lah. Ingat jugak dia dekat aku. Jauh sangan duduk ha. Sampai ke laut.

Tiga minggu without khabar berita. Sangat rindu dia. After this dia akan ke Singapore pulak. Dalam dua minggu lagi akan ada di sana. Sedar tak sedar dah tiga minggu dia belayar. Sekejap aje masa berlalu.

SELAMAT BERPUASA B :)

Walaupun aku dan dia jauh, tapi makin hari makin sayang. Sebab tu dapat mesej satu pun, aku dah melompat macam anak kucing. And speechless, sebab dia lama tak contact aku. :)

Dalam rindu-rindu, ada jugak kerisauan di hati dia. Bila dia cakap dia risau, aku paling bahagia. Sungguh lah dia rindukan aku and sayangkan aku. Sama lah kita. Saya pun sayangkan awak. Jangan risau okeyh!!

Empat bulan dah. Tapi terasa lama. Mungkin sebab tempoh perkenalan yang terlalu lama. And masa yang terlalu lama diambil untuk sedar di hati masing-masing ada satu sama lain. Tapi, takpe. Sayang selalu sayangkan B, sejak dulu sampai sekarang. Sekarang plus with cinta. He he he.


Ini gambar lama. Kalau tak silap umur 20 tahun. Ye tak B?


Ini masa ngedate arituh. He he he. I LOVE YOU.

No comments: