Followers

Sunday, September 18, 2011

Nak request En BF nyanyi lagu birthday kat saya boleh ? :)

Terima kasih banyak-banyak pada kawan-kawan, saudara mara yang wish Happy Birthday dekat saya :)

Tapi birthday tahun ni tak meriah sangat. Mak ayah ikut trip adik pergi Perlis, adik-adik lain semua tak ada, and tak wish pun. Mak aje yang wish itu pun setelah diingatkan. Adoi. Sampai merajuk-merajuk saya dibuatnya. Dan orang pertama yang wish birthday saya bukan family, dan juga bukan En BF. Its Tieha. Ha ha ha. Thru Facebook. And En BF no. 2. Actually a day before ada tiga orang dah wish. Satu, saja nak advance. Dua lagi tu, silap tarikh. Haiyaa. Takmau kira awal. Ha ha ha.

When its your birthday, you wish your family and your boyfriend to call you ryte? So do I. But En BF saya tak faham isi hati saya. Saya pun tak tahu kenapa dia tak faham. Pelik jugak. Semalam dah mengamuk-ngamuk dekat dia dekat YM, tapi dia still tak call jugak. Last-last saya terasa sorang-sorang. And pujuk diri sorang-sorang. En BF penat kot. Banyak buat lawatan dua tiga hari ni. Semua tempat nak pergi. 

Tapi, even mengamuk, tetiba cakap I LOVE YOU B. Ha ha ha. En BF pun gelakkan saya. Adoii. Habis dah saya sayang awak, memang saya cakap je lah. Takkan saya nak cakap I hate you kan? He he he. 

Owh, hadiah harijadi. Mak ayah je bagi. Mereka belikan saya baju tidur dua pasang, dan shirt dua helai. Ha ha ha. My mom always know what kind of baju the daughter nak. Plus, mak tahu anak dia ni kalau beli baju mesti nak match dengan tudung. Kalau tak, mengamuk dua tiga hari, muka masam dua tiga hari baru baik. He he he. Tak boleh nak ubah perangai yang satu tu. Macam mana eyh?

Lagi, dari En BF, tak ada. Plus dia jauh dari mata saya. So, mungkin tak ada dari dia. Tak ada pun takpe, asalkan dia ada. Cukup lah. Asalkan dia sayang saya, itu pun cukup. 

Anyway, thanks for those yang wish Happy Birthday untuk saya. Thanks for mak beli baju untuk Sya. 

......................................................

: En BF, thanks untuk lagu itu. Sedap dengar. He he he. I love you. Wish you love me too. :)

No comments: