Followers

Monday, September 26, 2011

Semua mintak BB pin je.

Saya pakai Nokia 3310 je tau. Huh.

: Kak, meh pin BB.

: Hampeh, belikan akak satu la.

: Ala, yang lama saya dah bagi kakak betul saya. 

: Owh, kakak pun ada betul dengan tipu eyh? Habis akak ni kakak tipu lah? 

: Tak berapa nak tipu la, tapi yang pasti tak betul, tapi tetap kakak.

Ini budak ni dalam bahasa baik dia cakap aku tak betul. See. Adoih. Kakak pun ada betul dengan tak betul. Habis ai kena masuk wad sakit jiwa lah dik yer? Ha ha ha. So funny la budak ni. 

He always be the best 'adik tak betul' for me. Istilah adik angkat kononnya. Timbul when his friend tanya about me, so dia jawab aku kakak dia. Kakak angkat. Ha ha ha. Padahal jumpa pun, jarang sangat ha. Bukan jarang lagi, memang tak pun. Jumpa sekali dua but the relationship tu still on. Tak ada terus hilang. 

Same goes to his girlfriends, Amiera and Julia and the youngest one, adik Liena. I do like all of them, sebab being so nice and kind walaupun tak pernah berjumpa. Jumpa dalam FB aje. Haish, rindu nak merepek dengan korang lah kecik-kecik ku. :)

I love you all :)

............................................................

: En BF, miss you :)

No comments: