Followers

Friday, September 23, 2011

Pagoda lubang-lubang aje..

.
.
.
.
.
.

: Malam ni keluar dengan Azre. Dia ajak pergi kenduri.

Tu, En BF buat report. So sweet kan? Bukan aku mengongkong ke ape. Tak. Semua dia willing nak bagitahu. So, aku pun kena amek tahu la. Lagipun, aku pun jenis macam ni. Akan cakap apa aku buat, pergi mana. 

Bukan sebab percaya tak percaya. Just in case. Kalau ada apa-apa jadi, sekurangnya kita tahu dia ada di mana, dan dengan siapa supaya senang kita nak cari dia. Kan?

: Okeyh. Takmau pakai baju kaler hitam gambar kaler kelabu lagi okeyh?

: Tak, pakai baju melayu, maroon.

: Ha ha ha. Jangan pergi buat muka comel dekat kenduri tu nanti.

: Tak, malam ni lebai-lebai aje datang. 

: Okeyh, esok-esok. He he he.

: Okay, esok B pakai baju pagoda lubang-lubang je pergi kenduri. 

Nah, amek kau. Banyak sangat mulut, membebel aje. Ha ha ha. Kan En BF dah buat lawak macam tuh. Aku gelak sakan. Ha la. Dengan mimik muka dia sekali. Mau tak gelak. 

Tapi aku mengaku lah aku agak cemburu orangnya. Memang tak suka, kalau tetiba ada perempuan yang gedik-gedik, itu ini, haish, itu memang nak suruh aku lastik la tu. Sekarang lelaki dah sama banyak dengan perempuan. Jangan nak cari alasan nak amek hak orang lain. Even belum jadi hak sebenar-benar hak, tapi dah kena cop ok

.............................................................

En BF comel bila bervideo cam. Aku pun tak tahu kenapa. Walaupun tak mandi. Eyh, dia yang tak mandi. Ataupun sebenarnya saya rindu awak lah En BF. He he he.

: En BF, jom ngedate. Mahu? :p

No comments: