Followers

Monday, September 26, 2011

Suara En BF, macam Faizal Tahir :)

Hari tu aku ada cerita En BF datang sini kan?

Ha, hari Sabtu punya, sebab hari Ahad dia datang rumah terus. Kami pergi karaoke, dekat CS tuh aje. Boleh lah, tapi En BF kata sound dia tak best. En BF pulak, sangat in love dengan mike-mike (ooopss, jangan marah :p ), bila pergi karaoke. 

Tapi, aku tak berapa ingat sangat lagu-lagu yang dia nyanyi sebab ada lagu putus cinta, and lagu yang aku tak pernah dengar. But ada satu lagu nyanyian Yantzen. Itu kot nama dia. Tajuk lagu, aku tak ingat. Yang aku tahu, itu lagu first En BF nyanyi. Ha ha ha. 

Terkejut okeyh. Tak sangka suara dia tinggi, and nice to hear. Sedap di telinga aku. Memang sepanjang dia nyanyi, aku dengar and tengok dia je. Tapi segan sikit sebab his bestfren duk sengih-sengih kat sebelah bila En BF nyanyi duk tengok aku. Serius. Malu. He he he. 

Actually, ada satu rahsia. Meh nak bagitahu. AKU RAKAM EN BF NYANYI, tapi HILANG pulak. Takkan la tak save. Itu yang pelik tu. Adoi. Tapi, tak pe lah. Lain kali rakam lagi. 

Teringat pulak dulu-dulu, 7 tahun dulu, bila dia masuk koir. Comel kot. He he he. Rambut En BF, comel masa tu, sebab belah-belah tengah, pastu panjang ikut tepi. He he he. Tapi, sekarang dah tak ada pesyen rambut macam tuh dah. Sekarang lebih menarik, lebih aku suka. :p

......................................................................

: En BF punya minuman fav, baru aku tahu semalam. :) 


No comments: