Followers

Saturday, September 17, 2011

Sentimental Saturday kah? Kreko..

Esok Sabtu. 

Aish, terasa macam sedih sangat. Tapi, apa dia yang sedih sangat tu cik Tsya. Tak tahu la. 

En BF pulak keletihan. So, dia tak peduli sangat la hati perasaan aku malam ni. Selalu memang macam tu pun, kalau dia letih sangat, aku memang kacau sikit-sikit je. Kalau kacau banyak-banyak kang, tak pasal air mata aku meleleh ke pipi. Sedar-sedar dah basah je pipi ha. 

Tapi serius. Touching lebih pasaipa tak tau la. Gila dah kot. :)

Selamat malam semua !!

.................................................................

: En BF, rehat dengan cukup okay. Love you. :)