Followers

Saturday, October 8, 2011

Aku mood buruk!

Mood hari ni tak baik. Actually sepanjang minggu ni mood tak baik. Kena marah dengan bos, kena tuduh dengan bos, balik rumah dengan masalah kat rumah, pastu malam ni ingat boleh cakap dengan En BF, boleh nak hilangkan segala mood tak baik tu, tapi tak. Mood En BF pun kreko, sampai aku pun kena tempias. Nak buat lawak pun tak boleh.

Mood tak baik aku berlaga dengan mood tak baik dia, jadi api terus. Memang aku terasa sangat malam ni, tapi aku boleh buat apa? Merajuk, marah, semua tu takkan dilayan En BF. Menangis? En BF tak bagi menangis sebab benda remeh. 

Tapi, perempuan tetap perempuan. Tak bagi menangis, tahan lah macam mana pun, kalau empangan dah pecah, tak adanya nak cepat berhenti. 

Lately ni, selalu menangis sorang-sorang. Nak bagitahu En BF, nanti takut dia cakap aku cengeng. So, sendiri-sendiri menangis, sendiri-sendiri pujuk. Tak manja okay!

Parents? Hm, banyak lagi masalah dalam rumah ni mak ayah kena selesaikan. 

Itu yang nak telefon cakap dengan En BF tu, at least ada yang boleh dengar aku merepek bagai. At least, aku rasa bahagia, tapi salah time pulak. Memang padan muka aku lah. 

Okay, air mata macam tak mau berhenti pulak. Dah tak nampak tulisan. Okay okay, selamat malam. 

..............................................................

: En BF, saya sayang awak lebih dari yang awak rasa. 


No comments: