Followers

Tuesday, October 4, 2011

Lori gelong :p

Arini nak cakap pasal lori. Lori besar besar besar besar punya. Bukan sebab suka, tapi tak suka. Bukan tak suka lori, tak suka orang yang bawak lori. Huh. 

Aku tahu aku punya lesen P aje, tapi jangan nak mengusik sangat lah. Kadang-kadang aku rasa orang-orang yang bawak lori ni (sesetengah) bodoh nak mampus. Menyelit-nyelit. Kau ingat kau bawak keta kancil ke hape? Aku memang sakit hati gila kalau tengok pemandu lori tak berhemah macam ni. Menyampah gila. Dah la besar, gabak, lagi nak nyelit-nyelit bagai. 

Lepas tu, kalau dekat penunggang motosikal, suka bunyi hon yang kuat nak mampus tu. Gila. Tercabut jantung aku, kau ada nak ganti? Kalau ada yang jatuh sebab dengar kau punya hon, kau ada nak tolong sambut? Tak ada pun kan? Gila. 

Aku pun tak faham dengan sesetengah pemandu lori ni. Suka hon orang dekat tarffic light. tak boleh lambat sikit, ada aje yang kena hon. Bodoh betol. 

...................................................................

: En BF keluar dengan En Habib. :)


2 comments:

aimie amalina said...

hayooo
kene ati2 je ann

TSYA'Z (~_^) said...

tau xpe..... kna ati2 selalu...