Followers

Thursday, October 13, 2011

Ini entry tak tipu, memang macam Uncle!!!

Pagi tadi termasuk lambat. Alah, 5 minit je lewat. But still lewat kan? Heee sorry bos.

Ha, nak cakap ni, pagi tadi terkejut. Aku nampak seorang lelaki, muka macam Uncle Gedek. Serius aku cakap. Tak tipu. Memang sejibik. Masa aku tengok tuh, lelaki tu tengah lintas jalan, dia dalam kereta dia lah, nak pergi pasar pagi kot. Mujur aje lampu merah, kalau tidak aku kena hon la jawabnya, sebab duk tengok lelaki yang muka macam Uncle Gedek tu.  

Adeh. His kembar maybe. One of the seven. Eyh, yang kedua la. Uncle yang pertama, kan? Heeee :p Orang cakap kita ada 7 orang yang muka seiras, so, yang itu kembar Uncle lah kan?

Ke, Uncle memang ada kembar yang duduk di Sg Petani ni? 

Konpius!!!

3 comments:

HEROICzero said...

dia kot !!

TSYA'Z (~_^) said...

haha.... xkn kt SP...

gedek! said...

Itu mungkin pelancong dua serupa tu...!

kalau sungai besi mungkin lah....

Haha!