Followers

Sunday, October 23, 2011

Pizza full, minggu minggu depan baru pergi lagi :)

Menonton wayang adalah agenda utama hari ni plus with makan pizza. Tapi, tak dapat makan pizza sebab table full. Siap ada orang tunggu beratur beratur bagai dekat depan pizza. So, akan makan next next next week, after gaji. :)

Tengok wayang cerita best punya. Heh, if I know Real Steel tu memang best sangat sangat sangat, dah lama dah tengok. Serius suka sangat tengok Real Steel. Excited gila tengok citer tu. Agak-agak ada tak orang macam aku yang nak tepuk-tepuk tangan bila super excited tengok movie. 

Hm, ada aku rasa sebab tadi ada yang tepuk tangan. Cerita best macam tuh, memang la aku rasa excited nak lompat-lompat dari kerusi. Ha ha ha.

.

Okeyh, lepas tuh nak balik terus, tapi hujan lebat kat luar sana.  So, jalan jalan jalan pusing CS. Habis duit kalau lama lama lama lama sangat duduk pusing dalam CS tu. Hari ni je dah habis banyak jugak. Sebab beli novel sampai dua buah. 

Sekarang ni, novel dua buah depan mata pun tak berapa excited nak baca. Tak tahu lah kenapa. Kalau dulu, boleh habiskan membaca novel sebuah dalam masa sejam dua, tapi sekarang ni, adoilah, malas pulak nak baca tekun-tekun macam dulu. Padahal novel tuh, novel terlaris okay. 

Next month, ingat nak beli Contengan Jalanan lah pulak. Dan jugak buku tulisan Siti Rosmizah. Aku lupa tajuk buku dia, tapi nampak macam menarik. Beberapa hari lepas, novel tuh still ada kat Popular tuh, tapi hari ni, dah tak ada. Means buku tu laris. So, nak kena beli lah. :)

Lepas tu, eyh, masa sebelum beli novel tu, member beli beg dulu. Lupa nak cakap, tengok wayang dengan Cik Gelpren aku kat opis tuh. Cik Hani nama dia ye. He he he. Beg macam handbag, tapi tali panjang, orang panggil sling bag, yer? Ha, yang itu lah. Kaler merah, merah hati bukan merah garang. Aku berkenan jugak dekat satu beg tuh, tapi, tak sampai seru nak beli.

Dan kemudian, pergi tengok kasut-kasut. Adoi, santek okeyh. Sumbat-sumbat kaki, memang cukup cukup saiz aje, tapi kalau beli pun, bila nak pakai. Tapi, serius berkenan.

Lepas tuh tengok jugak kasut untuk lelaki. Ada satu kedai tuh, memang cantik kasut. Duk bayang En BF aku pakai kasut tu, nak beli tapi I need him to try it himself. Memang tahu saiz kaki, tapi kasut ni bukan ikut sangat saiz standard kan? Tu yang risau jugak nak beli apa-apa dekat dia. Same goes to baju, tapi baju aku boleh agak lagi saiz dia pakai. Seluar pun. 

Ha, seluar ada yang smart tadi. Harga kira okay lah macam tu. Seluar lelaki. Cantik. Bagi aku segak la, sebab aku suka kaler seluar tuh, and kain dia pun okay. :)

Okeylah, penat dah nak tulis panjang-panjang. Bye. :)

......................................................................

: En BF, kite sayang awak ketat ketat :)


No comments: