Followers

Friday, December 23, 2011

Bila tahu diri distalker :))

Terasa macam retis pulak. Ha ha ha.

Serius. Terkejut bila tahu ada yang ambil tahu pasal diri kita dalam senyap. Wujud lagi aku dalam dunia dia? Ingatkan dah hilang dah aku dalam hidup dia. 

Mungkin dia nak tahu perkembangan diri aku. Melihat kebahagiaan diri aku yang sememangnya sangat bahagia ni. Tak apa. Sukahati la. Nak baca, baca. Nak ambil tahu, ambil tahu. Aku tak kisah. 

Alhamdulillah lah kalau masih ingat aku ni. Even macam-macam dah berlaku. Even macam-macam masalah. 

Ha ha ha. Mesti ada yang terasa bila aku tulis macam ni. Sukahati kau lah nak terasa ke apa. Cuma tak sangka masih amek tahu pasal aku. 

Terharu?

Tak langsung. Ha ha ha.

............................................................

: To my sweethoneybunny, kite dah dua hari tak bercakap ni. :)) Miss you :))

3 comments:

aamalinaazman said...

aawwwww
sape2
ce citeee
hehehe :))

nana aziz said...

waahh..tsya dah pandai jadik sarkastik skrg ni.haha.bagus2..tak sia sia nana turunkan ilmu.cewah..:P

TSYA'Z (~_^) said...

aimie : haha.. who do u think?? haha.. someone that left me... :))

nana: hahah... lil bit sarcastic...